30 martie, 2009

Pacat de Romania




Week-endul asta am fost intr-o "excursie" spontana. Am realizat ca nu mai are rost sa imi cheltui banii de aiurea prin cluburi, mai bine merg si vizitez la fiecare sfarsit de saptamana cate un coltisor din Romania. Traseul ales a fost Alba Iulia, Hunedoara, Deva. In Alba Iulia am fost la catedrala intregirii neamului, un adevarat monument arhitectonic si spiritual.
La Hunedoara am vizitat castelul Corvinilor. Ai ce vedea acolo, dar romanii sunt prosti si habar nu au sa isi promoveze valorile si turismul. Hunedoara arata ca dupa razboi, ruinele comuniste troneaza la intrarea in oras. Si in plus, nu exista indicatoare vizibile care sa il ajute pe turist sa gaseasca singurul monument care ar putea sa mai aduca ceva bani orasului: castelul. Noroc cu niste politisti comunitari care ne-au explicat cat de cat cum se ajunge acolo.
Cel mai mult mi-a placut la cetatea Devei. Am urcat cu un fel de lift pe sine, iar sus privelistea era superba.Pacat ca cetatea era inca in "reabilitare" si nu am prea avut ce vizita. Insa a meritat sa urcam pana acolo.
In concluzie, tara asta e atat de frumoasa, dar a ajuns pe mainile unor nemernici care o duc spre distrugere.

2 comentarii: