14 decembrie, 2010

Ciudatenii de-ale mele


Fiecare dintre noi are anumite fixuri si ciudatenii. Daca stau bine sa ma gandesc eu am mai multe decat prevede legea.
-in fiecare seara inainte de culcare ma dau cu parfum
-pe strada sau in autobuz fixez anumiti oameni si incerc sa imi imaginez povestea lor
-niciodata nu calc pe un capac de canalizare (pentru ca ma gandesc ca-mi aduce ghinion)
-am insomnii cu o seara inaintea unui eveniment important, examen sau calatorii
-savurarea cafelei de dimineata reprezinta pentru mine un adevarat ritual
-cand plec din casa am grija ca mereu sa ies cu piciorul drept pe usa
-vorbesc cu catelul in casa de fiecare data cand sunt singura (stalcesc cuvintele, ca si cum i-as vorbi unui copil mic, care doar asa m-ar putea intelege)
-fac mereu bilanturi ale unor intamplari si gasesc 7 variante diferite de a reactiona in acele situatii
-am o punctualitate iesita din comun, cateodata ajung la o intalnire si cu un sfert de ora mai devreme
-daca ies din casa fara cercei sunt nervoasa toata ziua
-ma stramb si ma prostesc la copiii mici de pe strada (unii dintre ei se apuca de plans cand ma vad)
-cel mai tare mi-e frica de inaintarea in varsta si batranete
-sunt obsedata de greselile gramaticale si greu ma abtin sa nu corectez oamenii care mai gresesc cate o cratima sau mai stalcesc cate un cuvant
-cand sunt trista sau nervoasa fac o curatenie iesita din comun in casa
-sunt afona, dar in masina fredonez cu voce ridicata melodiile care canta la radio si care-mi plac
-sunt dependenta de telefon
Daca stau bine sa-mi fac o autoanaliza mi se pare ca tot ceea ce e legat de mine e cam ciudat, asa ca incerc sa ma opresc aici. Have a nice day, cu sau fara ciudatenii:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu