29 ianuarie, 2010

Amintiri din studentie 1


Iarasi e vineri si sunt in aceeasi stare meditativa ca la fiecare sfarsit de saptamana. Imi amintesc cu nostalgie de studentie si de momentele comice si frumoase din perioada in care stateam in camin in Hasdeu.
Eram cu Laura (colega de facultate si de camera, actualmente prietena buna) si am fost invitate la un chef in camin. Ca orice studente de anul 1, care cred ca tot ce zboara se mananca bineinteles ca nu am putut rata acest prilej de distractie. Am mers la chef, ne-am distrat de minune si ne intorceam foarte vesele in camin, pe la 5 dimineata. In drum spre camin ne interpeleaza un arab, cu replica: "Tu frumoasa". Tin sa precizez ca arabii mi se par cea mai afurisita natie din cate exista. Vesele cum eram, ii spunem sa ne lase in pace ca trebuie sa ajungem la camin sa dormim. El se face ca nu intelege si insista: "Vedele (adica fetele) trebuie venit cu mine la glub (adica club)". Ne imprastiam pe jos de ras. Eram in fatza caminului si el tot venea in spatele nostru. Ma enervez si ii spun ca avem ora de ajuns in camin, ca ne cearta parintii daca intarziem. El intreaba: "Pai asta camin, stat cu parintii la camin? Nu adevarat!!!". Eu raspund: "Ba adevarat, tatal meu portaru, mama mea femeie de servici!!!". El foarte dezamagit: "Hai sa ne vorbim de fereastra". Eu: "Ma bate tatal meu portaru si pe mine, te bate si pe tine. Good bye" Si asa am scapat de arabul cel insistent...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu