19 ianuarie, 2010

Discutie in 30 :))


Intr-o seara ieseam de la servici, eram super obosita si aveam o migrena ingrozitoare. Am luat autobuzul 30 ca sa ma duc spre casa. In autobuz, ca in fiecare seara foarte aglomerat, ceea ce imi accentua starea de nervi. La un moment dat aud urmatoarea discutie (de fapt tot autobuzul auzea pentru ca baba respectiva vorbea excesiv de tare la telefon) : "Tu draga, coboara din autobuz, si asteapta-ma, ca vreau sa-mi dai si mie colaci din aia. Nu mai povesti ca sunt rumeni, ca salivez deja ca un caine. Hai draga, ca deja imi imaginez cum il ling, il iau in gura, il sug si dupa aia il savurez si il mananc pe tot." In momentul ala, nu m-am putut abtine si am izbucnit intr-un ras isteric, deci radeam de una singura cu gura pana la urechi. Nu m-am simtit penibil pentru ca jumatate din autobuz radea la fel de tare. Am ras tot drumul, am uitat si de durere de cap si de oboseala, Mi-o si imaginam pe baba dandu-si proteza jos si savurand colacul. Mare e gradina ta, Doamne=))=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu