18 ianuarie, 2010

Retrospectiva anului 2009


Dupa lupte seculare, am reusit si eu sa revin cu un post pe blog. Parca a trecut o vesnicie de cand nu am mai scris ultima data si acum ma simt pregatita sa revin. 2009 a fost pentru mine un an cu multe evenimente, de tot felul.
- 2009 a fost anul in care mi-am incheiat socotelile cu facultatea :(...Din acest punct de vedere sunt dezamamgita, pentru ca anii astia au trecut ca si cum n-ar fi fost si cruda realitate de dupa facultate e nasoala rau. (mai ales pe criza asta)
- am schimbat 2 joburi. Din fericire la cel de-al doilea sunt deja de 6 luni, deci e ok
- mi-am implinit visul de a merge pe Transfagarasan. A fost o experienta unica, de neuitat si sper sa o repet si la vara
- am primit un inel cu o semnificatie speciala...
- am realizat ca am imbatranit, vanzatoarele imi spun doamna cand merg la magazin...:(
- mi-am luat catzel. O cheama Bella si e cel mai frumos caine cu botul roz pe care l-am vazut vreodata
- am plans cand a murit Patrick Swaize (febletea mea) si Michael Jackson
- am realizat ca e foarte bine sa traiesti clipa, ca naiba stie cand iti pica o caramida in cap si te-ai dus...
- am mers in nenumarate excursii, pot sa ma laud ca am vazut tot ce se putea prin Ardeal
- am inceput sa devin mai responsabila...sau nu:))
In concluzie, a fost un an plin din toate punctele de vedere si cam pe toate planurile. In 2010 imi doresc sa treaca afurisita asta de criza, sa se termine isteria cu gripa porcina, sa fiu sanatoasa si sa ma las de fumat. In rest, totul va veni de la sine. Ma voi bucura de viata ca de obicei:). See ya

2 comentarii:

  1. Ai uitat sa zici k ai fost la toate meciurile CFR-ului din August incoace :D


    Bine ai reve

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa, un aspect foarte important pe care am uitat sa-l mentionez...:). mersi ca mi-ai amintit. bine te-am regasit:)

    RăspundețiȘtergere