28 ianuarie, 2010

Cu hotul in casa


Ceea ce urmeaza sa va povestesc este o intamplare a carei protagonista este o buna prietena de a mea(sa-i spunem R.) si colega ei de apartament (M.)
Am iesit aseara la suc cu R. si incepe sa-mi povesteasca prin ce a trecut. O sa redau intamplarile asa cum mi le-a povestit ea.
" Inainte de Craciun am dat anunt in Piatza ca ne cautam coleg de apartament. A venit un tip frumos, Darius care parea super ok, asa ca ne-am hotarat ca e in regula sa locuiasca cu noi. Tipul s-a purtat impecabil, ne facea de mancare, ne facea cafea dimineata, ni se confesa si noi de asemenea. Eram amandoua foarte incantate de el. Greseala noastra a fost ca i-am acordat prea multa incredere si nu i-am cerut niciun act, greseala lui a fost ca ne-a povestit tot despre viata lui, ne-a aratat poze cu familia, etc. Dupa vreo 4 zile eram cu Darius in mall si el imi cere cheia de la apartament (inca nu avea cheia lui) sa mearga sa faca un dus, urmand sa mi-o lase jos la magazin. Pe seara ajungem acasa si...surpriza: Darius nicaieri. Isi luase si ceva suveniruri de la noi, adica laptopul lui M, tot aurul ei, 400 de ron si aparatul meu de fotografiat. Stupefiate am sunat la politie, au aparut doi Garcea la usa, le-am povestit ce s-a intamplat si ei ne-au cerut sa facem rost de poze cu Darius. Am luat legatura cu ceva prieteni care in cateva minute mi-au trimis pe mail mai multe poze cu hotul cel frumos...Garcea ne zic sa mergem cu ei la sectie sa dam declaratie. Am mers, acolo, alti Garcea se tot perindau si ne intrebau ce am patit, cred ca am povestit intamplarea la alti 10 politisti. In sfarsit, vorbim cu un ofiter mai batran care ne cearta ca nu avem poze printate cu hotul, ca ei nu au internet in sectia de politie. Ma sochez si ii zic lui nenea: "Nu v-ati fi dorit sa venim de manutza cu hotul si sa vi-l prezentam: El e Darius, hotul."...In fine, pana la urma vede poze cu el si comenteaza: "Hmmm. Frumos hotul vostru. V-a vrajit pe amandoua si acum a plecat cu lucrurile voastre...Fetelor, va rog sa nu-mi spuneti ca aveti facultate, pentru ca nu vreau sa stiu ca v-ati lasat pacalite in asemenea hal..." Ca sa n-o mai lungesc prea mult, politistii au aflat adresa hotului, la ce facultate era, tot...Dar nu l-au prins, pentru ca Darius fusese dat afara de parintii lui pentru ca avea datorii mari si facea numai prostii, si renuntase si la facultate. Ideea e ca Darius circula liber prin Cluj, a mai dat un tun de vreo 4000 ron si l-a vazut o prietena in troleu. Acum avem un politist care se ocupa de caz, macar sa-l prinda sa infunde puscaria, pentru ca oricum nu mai avem nicio sansa sa ne recuperam bunurile..."
In concluzie, aveti grija pe cine primiti in casa, mai ales daca sunt oameni gasiti prin anunturi publicitare. Inainte de a locui cu ei, luati-le CNP-ul, amprentele digitale, dentare, etc...Revin cu amanunte legate de acest caz, daca politia romana isi face datoria si il prinde.
TO BE CONTINUED

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu