06 februarie, 2010

25 de amintiri din cei 25 ani de viata


Pentru ca se apropie ziua mea (25 ani) m-am gandit sa postez 25 de amintiri din tumultoasa mea viata...
1. Cand avem vreo 5 ani i-am spart capul unui prieten de joaca cu caramida, pentru ca mi-a spus ca sunt proasta
2.Pe la 7 ani am primit prima declaratie de dragoste, pe un biletel baiatul imi scrisese "TE IUBEC". Am hotarat ca nu e de mine, din moment ce nu stia sa scrie.
3.La 8 ani am luat premiul 1 cu coronita. Eu si inca 4 baieti:))
4.Pe la 10 ani mi-am facut 3 cele mai bune prietene. Mai vorbim si astazi, chiar daca suntem departe una de cealalta
5.La 11 ani am cazut in cap de pe poarta bunicilor, semnul din frunte il mai am si astazi. E de inteles de ce sunt asa...
6.Intr-o iarna geroasa am pus pariu cu sora-mea. L-am pierdut si am ramas cu limba lipita de un fier
7.Pe la 12 ani mi-am rupt piciorul. Am stat doua luni cu el in gips. Atunci am citit biblia si am invatat sa crosetez
8.Am fost tunsa depeche si mi se parea foarte trendy. Acum cand ma uit la pozele din copilarie ma ingrozesc
9.Eram cea mai inalta din clasa si baietii ma strigau scobitoare sau "da-te jos de pe cal"
10.Din cauza acestui complex al inaltimii am respirat aer rarefiat si imi pun tot felul de probleme existentiale.
11.Nu am purtat tocuri pana la 18 ani. In ziua majoratului am exersat o zi intreaga mersul pe tocuri si seara, bineinteles ca m-am impiedicat
12.Primul meu prieten (la 14 ani) era la seminarul teologic si era cu un cap mai mic decat mine:))
13.Eram cam salbatica, a incercat sa ma pupe si eu am fugit in casa
14.Stateam de 6 cand prietenele mele fumau si toata ziua le bateam la cap sa nu mai fumeze
15.In liceu m-am apucat de fumat. Cea mai proasta decizie.
16.Am avut prima dezamagire in dragoste. vai ce mai sufeream, acum mi se pare cea mai mare prostie
17.M-am inscris intr-un ONG de protectia mediului si mergeam in excursii in toata tara. Cu prietenii din ONG-ul respectiv am baut prima bere
18.In liceu eram invizibila pentru cei care imi placeau mie
19.Mi-e rusine sa zic, dar am ascultat manele. E o perioada a vietii mele pe care o neg. Mi-am revenit cand am ajuns la facultate
20.Mi-am luat bacul cu 9,94. Am fost mandra de mine si am baut prima bere cu tata la terasa.
21.Am dat la facultate intr-un oras total strain mie, nu cunosteam pe nimeni si a fost super sa iau totul de la zero.
22.In prima zi de facultate, m-am dus la deschiderea anului universitar la o alta facultate. Ups
23.Am ratacit drumul spre camin, de mai multe ori
24.Am fost luata in ras pentru accentul meu de moldoveanca. Ioi. Acum l-am pierdut de tot
25.Am trait ceva la viata mea. Restul e istorie

3 comentarii: