06 februarie, 2010

Traim intr-o tara nebuna


Ieri am fost cu prietenul meu sa cumparam o imprimanta multifunctionala. Am ajuns la carrefour, am ales imprimanta, ne-a facut tipa factura si am mers la bancul de probe sa vedem daca funtcioneaza. Pana aici toate bune si frumoase. Desface tipa ambalajul, o pune in priza si dupa aia sta si se uita la ea (nu stia unde sa puna foaia ca sa faca o copie xerox). Stam vreo 10 minute, se uita aia pe instructiuni si tot nu pricepe ce se intampla. Deja imi pierdeam rabdarea. Isi cheama alt coleg, ala se uita si el ca vitelul la poarta noua si ne intreaba pe noi: "Da foile unde se pun?" Prietenul meu ii raspunde: "Pai pe noi ne intrebi?"...Cedez nervos. Vine si a treia colega, se uita si tipa, si intr-un final reuseste sa faca o copie xerox...Daaar, copia iesea nasol rau, cu multe dungi. Scoate vreo 5 copii, degeaba, ieseau naspa. Ne pun sa alegem alt model de imprimanta daca vrem. Ii spunem ca nu ne mai trebuie. Ne trimite la serviciul clienti sa facem retur la factura. Ma intreb de ce mi-a facut factura inainte de a verifica daca imprimanta functioneaza. In fine, la serviciul clienti am completat o groaza de hartoage si am dat cu subsemnata pe o groaza de foi.
Ne incercam norocul si la Domo, gasim o imprimanta foarte faina si mergem la tipa de la casa sa o rugam sa ne-o duca la verificat. Tipa de la casa, o blonda cu sprancene negre desenate cu creionul ne zice ca ei nu fac verificari la imprimanta, ca nu au cum sa o lege la un calculator. Eu deja eram in pragul nebuniei. Prietenul meu ii zice: "Doamna, dar nu trebuie decat sa o bagati in priza si sa faceti o copie xerox. Pentru asta nu e nevoie sa o legati la un calculator." Tipa zice ca nu si nu, ca e greu sa o desfaca, etc. Plecam si de la Domo, pentru ca daca mai stateam o strangeam pe aia de gat. La Media Galaxy, aceeasi poveste, ca nu pot face proba, bla, bla, bla. Pe criza asta daca as fi in locul lor i-as pupa si in fund pe clienti, ei ne-au tratat cu un sictir de zile mari. Ne intoarcem la Domo si ne hotaram sa cumparam de aici, cu specificarea catre blonda cu sprancene desenate ca daca ajungem acasa si nu merge imprimanta vin si i-o dau de cap. Nu i-am zis chiar asa, dar reiesea din figura mea plina de subanteles si deja acrita de atata umblat in stanga si in dreapta. Tipa aia avea o fata de 2 ori mai acra decat a mea, imi venea sa ii dau pumni si sa ii cumpar o carte de bune maniere, ca sa invete si ea cum sa se poarte cu clientii...Am ajuns acasa si am constatat ca imprimanta functiona, norocul blondei de la casa, cred ca faceam un scandal monstru daca ne mai purta pe drumuri.
P.S: In aceeasi zi am fost la posta din Grigorescu. Astia la intrare, la usa aveau pusa o patura din aia ca la tara, ca sa nu intre frigul. M-am crucit. Sa nu mai spun ca pentru 5 oameni din fata noastra am stat o ora la coada. Au un calculator din 1900 toamna si o imprimanta de pe timpul lui Pazvanti Chiorul. Si cica noi suntem in U.E
Ma apuca rasu-plansu cand realizez in ce tara traim, imi vine sa imi iau campii cat mai repede, pana nu o iau razna de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu