11 februarie, 2010

Amintiri din camin


In anul III am primit loc in camin in Hasdeu la etajul 3. Fata de anul I, caminul arata super bine, schimbasera paturile. Nu mai dormeam ca in covata (in anul I mi-am adus scanduri sa imi pun la pat ca sa pot dormi ca omul)...Inca o chestie faina la acest camin era ca inca nu pusesera gratii la parter.
Una dintre colegele mele de camera avea prieten si portarul nu lasa pe niciun baiat sa intre in camin dupa ora 22. Buun. Imi vine o idee stralucita, sa mergem sa ii deschidem geamul de la oficiu de la parter, si el urma sa sara geamul si apoi sa urce la etajul 3 pe scarile de incendiu. Fetelor le era frica sa mearga sa deschida geamul (aveam o admina cam dusa cu pluta), asa ca mi-am luat eu inima in dinti si l-am deschis. Ma intalnesc cu portarul si ma intreaba ce caut la ora aia pe la parter, daca eu stau la etajul 3 (era vreo 12 noaptea). I-am zis ca ma plimbam pentru ca nu pot sa dorm...Lol, ce scuza ieftina...Vede nenea portarul ca e deschis geamul de la oficiu si merge sa-l inchida...Shit. Ii zic noapte buna si plec. Stau la panda, astept sa plece si merg iarasi sa deschid geamul. Prietenul colegei mele deja astepta sa intre. N-am mai vazut nicio miscare, asa ca am plecat linistita spre camera mea. Intr-un final ajunge si baiatul, care se prapadea de ras. Ne povesteste ca a sarit geamul si cand era aproape de scari il vede portarul si il ia la rost...Tipul ca sa il induplece ii toarna urmatoarea replica: "Iertati-ma, stiti cum e, si dumneavoastra ati fost student"...Ma intreb daca exista facultatatea de portari:))...Oricum nu stiu daca replica a tinut, mai degraba a tinut pachetul de tigari pe care i l-a promis lui nenea ca sa il lase in seara aia in camin. Dupa aceasta intamplarea, metoda de patrundere in camin in acest sens a fost brevetata, in sensul ca toate fetele o foloseau. Din pacate, in semestrul doi ne-au pus gratii. Dar si atunci s-au gasit metode eficiente si puse la punct de a intra fraudulos in camin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu