03 februarie, 2010

Sunt (eram) o aiurita:)


Eram in anul I de facultate, semestrul 2 si aveam sesiune. Dimineata nu am auzit ceasul la timp si m-am trezit tarziu. Am sarit ca arsa din pat, m-am imbracat si am fugit. Ajung la parterul caminului si portarul se uita ciudat la mine si ma intreaba daca m-am uitat in oglinda. Observ ca eram incaltata in papucii de casa cei roz. Foarte trendy:). o zbughesc spre camera, imi iau papucii si fug. Iau un taxi sa ma duca pana la facultate, taximetristul se uita chioras ca e prea aproape. In fine, ii explic ca am intarziat. Ma intelege, ajung la universitate si...stupoare nu aveam portofelul la mine. Taximetristul mai are putin si ma strange de gat. Era 10 fara 2 minute, eu la 10 aveam examen. Incep sa ma milogesc, noroc ca aveam buletinul la mine. Ii las buletinul ca si garantie, si ii iau numarul de telefon, urmand sa il sun dupa examen sa ii dau banii si el sa-mi returneze actul. Ajung si imi dau examenul...Ies de la examen, imi era lene sa merg pe jos. Iau autobuzul si cand sa cobor ma impiedic si cad in genunchi...Aveam pantaloni albi, nu-i mai am pentru ca i-am rupt atunci:)). Deja ma gandeam ca ori sunt eu aiurita ori sunt blestemata de soarta...Ajung la camin, bag cheia in usa si, iar stupoare, nu reusesc sa deschid usa. Deja cedam nervos...Ma imping cu toata puterea in usa si o sparg...In camera era colega de camera cu prietenul, aveau treburi intime:(((. M-am simtit si mai penibil, am facut stanga-imprejur si am iesit. Am asteptat cuminte pe hol, pana si-au terminat treburile...Mi-am cerut scuzele de rigoare, mi-am luat portofelul si am reusit sa imi recuperez buletinul. In rest am avut o zi linistita...Seara am iesit cu colegii la bere. Le explicam ceva si gesticulam si am varsat berea pe mine. Mirosind a crasma m-am reintors la camin. Asta da zi perfecta:)). Atunci a fost o tragedie, acum ma distrez copios cand imi amintesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu