23 februarie, 2010

Implinim un anisor


Maine,chiar de Dragobete, implinim un an de cand suntem impreuna. Incerc sa fac un fel de bilant al relatiei noastre. A fost un an in care chiar am simtit ca traiesc, am ras, am plans, ne-am certat, ne-am impacat, ne-am facut planuri de viitor, ne-am plimbat si am trait intens. Si aceste lucruri reprezinta sarea si piperul relatiei noastre. Il iubesc pentru ca ma face sa rad, ma ajuta sa fiu cu picioarele pe pamant, imi da incredere in mine, imi face complimente chiar daca in ziua aia arat si ma simt groaznic, imi aduce flori cand nu ma astept, ma ajuta mereu, imi accepta toate hachitele, e mereu surprinzator, ma iubeste asa cum sunt, ma invata sa fiu responsabila, e mereu alaturi de mine...Fara el nu as mai fi la fel si ii multumesc ca a reusit sa imi demonstreze ca dragostea, respectul si increderea inca mai exista. Nu uita niciun detaliu, oricat de neinsemnat ar parea si ma face sa ma simt importanta. Ne asemanam foarte mult si totusi suntem atat de diferiti.Ii place sa ma contrazica pana la extrem si lupta pana in panzele albe pentru o idee. E cel mai onest om pe care l-am cunoscut vreodata. Ma enerveaza ca nu pot sa stau prea mult suparata pe el,pentru ca mereu zice cate ceva care ma face sa rad. Ma scoate din sarite ca atunci cand sunt nervoasa face tot posibilul sa ma enerveze si mai tare, si asa imi trece mai repede. Ma enerveaza cand sforaie, sau cand face dvd-uri cu filme in miez de noapte si eu vreau sa dorm. E cel mai perfect imperfect om din cati am cunoscut. Si pentru asta il iubesc atat de mult si nu as mai fi completa fara el. Ne intelegem din priviri. Te iubesc, Raoul. La multi ani impreuna

Un comentariu:

  1. La cat mai multi ani impreuna!!!Sa fiti fericiti, impliniti si sa va iubiti mult. Si uite cum imi demonstrati ca inca mai pot sa cred in dragoste, incredere si respect unul pentru celalalt...:)

    RăspundețiȘtergere