19 februarie, 2010

Iz de primavara


In sfarsit s-a incalzit vremea si am un motiv nou de a fi apatica...astenia de primavara. Asa lipsa de chef ca acum parca nu am mai avut de mult. Cat a fost iarna ma plangeam de frig si de faptul ca se intuneca devreme, acum dau vina pe astenie, la vara e prea cald si toamna e prea deprimanta. Deci, daca e sa o luam asa, avem mereu motive sa ne plangem si cred ca asta e un sport national. Ca e criza, somaj, joburi proaste, ca salariile sunt mici, chiriile mari, drumurile jalnice, etc. Oare nu ne-am nascut in locul potrivit sau ne meritam soarta, sau ne lamentam degeaba?
Apropo de drumuri, mi-am amintit de excursia noastra pe Valea Prahovei. Asa cratere in sosea nu am vazut in viata mea, parca trecusera turcii pe acolo. Si acum vine intrebarea fireasca: de ce sa platim rovigneta? E bine ca avem autostrada, dar soseaua din Turda e groaznica. Saracul Badea, pentru 40 km de autostrada a mers el cu pene in fund:))...Ce sa mai zic de bucuresteni si de stilul lor de condus? Cred ca si in jungla e mai sigur.
Am inceput acest post foarte optimist si tot am ajuns sa ma plang de ceva. Oricum nu e nimic de facut, dar macar mi-am descarcat naduful. Pana la urma, trebuie sa privim partea plina a paharului: vine primavara, pasarile canta, ghioceii infloresc, love is in the air:)...Noi sa fim sanatosi, ca boala vine.

3 comentarii:

  1. este o piesa misto: always look on the bright side of life :) (cauta youtube)Asta e pentru starea de lene si de plangere pe care o au tot mai multi oameni.

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu piesa. e faina si chiar se potriveste. mersi de recomandare:)

    RăspundețiȘtergere
  3. da da! pacat de valea prahovei ca vii cu masina rupta in doua!si mi-am si consumat tot bagajul de injuraturi! apropo, cum pot face si eu sa-mi apara numele la coment?
    ionut

    RăspundețiȘtergere