22 februarie, 2010

Intamplare adevarata cu un cocalar


M-a sunat zilele trecute un prieten sa imi povesteasca ce a patit cu un coleg de serviciu. El lucreaza in ture si trebuia sa fie liber in week-end. Un coleg de al lui de servici vine cu urmatoarea rugaminte: "Te rog mult sa-mi tii locul la servici in week-endul asta.E o problema pe viata si pe moarte, iti raman vesnic indatorat. Dar ce s-a intamplat, esti bolnav, ca si saptamana trecuta ti-am tinut locul. Nu sunt bolnav, dar trebuie neaparat sa plec din Cluj, e o chestie foarte importanta pentru mine. Pai daca vrei sa te ajut trebuie sa imi spui despre ce este vorba. Bine, iti spun: canta Gutza la Savadisla, e concert mare si nu pot sa lipsesc"
Am ras cu lacrimi, mi-l si imaginam pe tipul cocalar, spargand seminte la concertul lui Gutza putza de maimuta de la Savadisla:))

3 comentarii:

  1. o cantat gutza in satul in care lucrez? eu unde am fost?

    RăspundețiȘtergere
  2. Habar nu am daca a cantat sau nu. Iti dai seama ca nu ma pasioneaza asa ceva. Dar mi s-a parut super comica reactia tipului, ca cica e "o problema de viata si de moarte".Daca tot lucrezi in Savadisla, voiam sa te intreb, acolo sunt multi tigani?

    RăspundețiȘtergere
  3. se poate. nu am avut ocazia sa ies prin sat. eu merg la munca pe autostrada si birourile is in spatele satului. da probabil ca sunt :)

    RăspundețiȘtergere